17. 10. 2024
Informatika
4. ročník
6. ročník
Kódování
7. ročník
Kódování
8. ročník
Běžně užívané modely
1. Elementární manipulace s tabulkou
2. Hledání textu v tabulce
Úkol / Tabulka jmen a příjmení
3. Kopírování vzorců s realativním adresováním
Úkol / Tabulka států / Vzor
4. Kopírování vzorců s absolutním adresováním
Úkol / Tabulka počasí / Vzor
5. Formátování buněk - zaokrouhlení
Úkol / Tabulka kurzu / Vzor
6. Řazení záznamů a fixace záhlaví
Úkol / Tabulka států / Vzor
Modul 1
Pracovní listy
Programování ve Scratch
Kapitola 1 - Sestavujeme scénáře
Úkol 1, Úkol 2, Úkol 3, Úkol 4, Úkol 5, Úkol 6
Úkol 1, Úkol 2, Úkol 3, Úkol 4, Úkol 5, Úkol 6, Úkol 7
Úkol 1, Úkol 2, Úkol 3, Úkol 4, Úkol 5, Úkol 6, Úkol 7, Úkol8
Kapitola 2 - Opakování bloků
Úkol 1, Úkol 2, Úkol 3, Úkol 4, Úkol 5, Úkol 6, Mapa
Úkol1, Úkol 2, Úkol 3, Úkol 4, Úkol 5,
Úkol1, Úkol 2, Úkol 3, Úkol 4, Úkol 5, Úkol 6
Kapitola 3 - Vlastní bloky
Úkol1, Úkol 2, Úkol 3, Úkol 4, Úkol 5, Úkol 6
Úkol1, Úkol 2, Úkol 3, Úkol 4,
Vlastní vagóny
Kreslíme sluníčko
Domek
Chystáme písmenka
Tancujeme
Stavíme mosty
Balónek na poušti
Kočičí procházka
Dva tanečníci
Otázky a odpovědi
Akvárium